کیا ۶هفته رفتن قلب تشکیل بود دیگه نرفتن تا ان تی ؟

۷ پاسخ

من رفتم شش هفته و چهار روز، قلب تشکیل شده بود
دیگه هم نمیرم تا ان تی

من ۶هفته و ۴روز رفتم قلب اوکی بود دیگه نرفتم تا ۱۲ هفته و ۵روز که ان تی رفتم

خواهر من حدود۷هفته رفتم دکترم نگفت اصلا کی برو کی نرو 🫤

من ٧هفته و۶روز رفتم تشکیل شده بود
الانم واسم واسه ١١هفته و۵روز نوشته سونوnt

سونوی دیگه ای نیست که بخای انجام بدی همه همینکارو میکنن

من رفتم ۶هفته و ۳ روز تشکیل داده نشده بود

من ولی دکتر برام ده هفته ام سونو نوشت برای محاسبه دقیق سن بارداری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری