سلام به بچهاتون چی میدید به جز شیر

۴ پاسخ

فرنی سرلاک پوره سیب و‌موز

من زیر۶ماه فقط شیر
...چندمدت یکم آب دادم اونم بخاطرچرک خشک کن ک مبخورد

هیچی عزیزم زیر ۶ ماه اگ اب بدی کلیه هاش اذیت میشه اگ غذا بدی شیر کمتر میخوره وزن گیریش کم میشه فدات تا میتونی خودت چیزای مقوی بخور عزیز شیرش بده اون شیر هم اب و هم غذاست

من آب میدم بعضی از میوه هارو هم ی کوچلو میمالم زبونش

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی