سلام مامانا من طول سرویکسم 35یعنی چی خطر داره

۷ پاسخ

نه خیلی خوبه من ۳۷بود شد۱۸🤦🏻‍♀️

برا من ۳۲ براتوخوبه

نه خیلیم خوبه

ن بابا برا من ۲۸ ۳۵ ‌خیلی ‌خوبه

برا الان عالیه من ک ۲۱🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ هرجا درد میگیره قلبم میریزه

ینی اندازه دهانه رحم عزیزم هرچی بالاتر باشه بهتره نزدیک زایمان میاد پایین

نه خوبه که
من۲۴هست تازه

سوال های مرتبط

مامان پسری جون مامان پسری جون ۱ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان انتخاب نکردم مامان انتخاب نکردم هفته سی‌وپنجم بارداری