بتا من ۵۰۰ خوبه دیگه اره؟؟

۵ پاسخ

من ۷ هفته رفتم ۵ هزار بود
خانومه ک جوابو میدا گفت چقد بالاست
منم ک سر در نمیاوردم گفتم نمیدونم

زدم گوگل گفت احتمال دو قلویی
فرداش رفتم برا تشکیل قلب الحمدلله تشکیل شده بود گفتم آقای دکتر چند تاس😅
گفت والا من یدونه میبینم
تو ان تی باز پرسیدم چندتان 😁
گف یدونه
شوهرم میگه تو انومالی دیگه دو تا میگه
اینقدر امیدوار و عاشق دو قلو طبیعیه؟؟🤪

من ۱۱روز بعد موعد ۲۵ بود
بعد ۳ روز شد ۸۱
خیلی نگرانم

سلام من هفته ۶ رفتم بتام ۸۱بود

برو دکتر برات آزمایشات کامل مینویسه اگه نیاز باشه روی همونا هم برات دوباره بتا مینویسه

باتاخیری که داری دوباره تکرار کن حتما باید دوبرابر شده باشه
احتمال لقاحت دیر گرفته

سوال های مرتبط

مامان ماهک مامان ماهک ۵ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شایان جانم قلبم مامان شایان جانم قلبم روزهای ابتدایی تولد