سلام بچه ها بتا ۵۰۰ باشه خوبه؟

۴ پاسخ

اره عزیزم مبارکت باشه

کی آزمایش دادی منم مثل تو هستم ولی 14 آبان بتام 237بود ولی سیکلم 30 روزه ات

چن روز تاخیر؟

سلام بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان هانا خانوم 🩷 مامان هانا خانوم 🩷 ۱ ماهگی
بابای آرسا بابای آرسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یونا مامان یونا هفته هجدهم بارداری