۵ پاسخ

من که همون روزتوبیمارستان خودشون براصبحانه شیرآوردن برامون چندباری هم خوردم تابه حال

به من گفتن بخورم برای افزایش شیر

من از اول خوردم

دکتر بمن گف از ۱ماهگی شروع کنید به خوردن لبنیات اما کم کم

چرا نمیخوری😕

سوال های مرتبط