۶ پاسخ

لبنیات،کنجد و محصولات کنجدی،شیرینیجات،گرمیجات، حبوبات،گوشت گاو اینارو نباید بخوری

پرتقال و کیوی رو پسر من به شدت اثر میذاره

بعد از هر بار شیر حتما آروغش رو بگیر و ۲۰ دقیقع عمودی نگهش دار
موقع خواب هم جاش شیب دار باشه

من که رفتم دکتر گفت لبنيات اصلا نخور بعدش همه چی بخور اما خب خودم خیلی رعایت میکنم

دکتر به من گفته بود لبنیات، گوشت گاو و گوساله،گوجه نخور

مرکبات مثل پرتقال نارنگی ...کیوی ...ترشیجات ...هر چیزی که ترش و اسیدی نخور
البته میگن تاثیر کمی داره چون درواقع دریچه معدشون شل و باعث رفلاکس میشن ولی خب کنترل کن دیگه

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی