برا سوزش هم خوبه؟ یکم رفلاکس دارم هم اذیتم
فاموتیدین برا چی عزیزم؟
۲۴ساعت یکی بخور اگ درد داشتی۱۲ساعت یکی
ب من گفت هر 12 ساعت من کلا روزی یدونه میخورم جواب میده تا اخر شب
فاموتیدین قرص معده هست زمانی که درد داشته باشی میخوری ارومت میکنه
عزیزم باید بخوری دیگع 🥲
شیافت که نیست😂(جنبه فان گفتم)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.