فاموتیدین چطور مصرف کنم ؟دکتر ب شما چی گفته؟

۶ پاسخ

برا سوزش هم خوبه؟ یکم رفلاکس دارم هم اذیتم

فاموتیدین برا چی عزیزم؟

۲۴ساعت یکی بخور اگ درد داشتی۱۲ساعت یکی

ب من گفت هر 12 ساعت من کلا روزی یدونه میخورم جواب میده تا اخر شب

فاموتیدین قرص معده هست زمانی که درد داشته باشی میخوری ارومت می‌کنه

عزیزم باید بخوری دیگع 🥲

شیافت که نیست😂(جنبه فان گفتم)

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وپنجم بارداری