۴ پاسخ

عالیه وزنش

نه عزیز کم نیست دیگه از هفته خودمون وزن بیشتر میگیرن

خوبه عزیزم اگه بچه ی تپل میخوای بیشتر مغزیجات و کباب و نخود لوبیا وعده بخور

نه خیلی هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان سناء مامان سناء ۲ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد