۵ پاسخ

پریناتال

از همه بهتر اکتی ناتال اونو بگیرید

چرا به بچه؟؟
خودمون بخوریم بچه وزن میگیره؟

منم پریناتال میخوردم ولی الان یکی دوماهه معمولی میخورم

پریناتال هست برای من

سوال های مرتبط

مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی