چرا حالت تهوع دارم حس میکنم چیزی تو گلومه

۳ پاسخ

منم اینجوریم

منم اینجور بودم رفتم دکتر گفت بچه فشار ب قفسه سینه میاره بخاطر همینه

منم فردا میرم هفته ۳۸
امشب شدیدا تهوع داشتم و یهو گلاب به روتون یه عالمه بالا آوردم

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی