دوستان چرا همش حس حالت تهوع دارم طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

یه چیزی بخور خوب میشی

درد نداری؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی