خانوما همش حس حالت تهوع دارم

۳ پاسخ

اره چون دکتر گفت پاهاش بالا هست

و حالت تهوع ک میگیرم سردرد میگیرم در کنارش

ب معدت داره فشار میاد احتمالا پاهای نی نیه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۰ ماهگی