من چرا حالت تهوع دارم ؟ میل ندارم به چیزی

۸ پاسخ

منم امروز صبح انقد بالا آوردم کلیه و شکم و سینم هی تیر میکشید
سردرد و کمر درد دارم
اشتها هم ندارم
امروز بیدار شدم اینجوریم وگرنه تا دیروز اوکی بودم 😑

علائم ماهای اول برمیگرده طبیعیه یکم

منم ديشب داشتم ميخابيدم خيلي يهويي و بي ربط بالا اوردم😑گفتم شايد عوارض امپول بتامتازون بود

فشار رحم روی معده س منم همینطورم

منم همینجورم به زور میخورم که بچم وزن بگیره

منم صبحا حالت تهوع میگیرم جدیدا

منم همینطوری ام🤌🏻

منم همینجوریم اشتهام صفر شده

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان لیانا👶🎀 مامان لیانا👶🎀 ۵ ماهگی