منم امروز صبح انقد بالا آوردم کلیه و شکم و سینم هی تیر میکشید
سردرد و کمر درد دارم
اشتها هم ندارم
امروز بیدار شدم اینجوریم وگرنه تا دیروز اوکی بودم 😑
علائم ماهای اول برمیگرده طبیعیه یکم
منم ديشب داشتم ميخابيدم خيلي يهويي و بي ربط بالا اوردم😑گفتم شايد عوارض امپول بتامتازون بود
فشار رحم روی معده س منم همینطورم
منم همینجورم به زور میخورم که بچم وزن بگیره
منم صبحا حالت تهوع میگیرم جدیدا
منم همینطوری ام🤌🏻
منم همینجوریم اشتهام صفر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.