دوستان کسی بینتون هس دوقلو زایمان طبیعی کرده باشه؟

۸ پاسخ

الان یکیو دارن اختیاری سز میکنن چه برسه به دوتا

بنظر من ب ریسکش نمی ارزه

مامان من 😅

مادربزرگم سی سال پیش
چجووووری ؟

😭😐

همکار من
۶سال قبل

چرا میخوای طبیعی بیاری یکیش عذابه چه برسه دوقلو

بله عزیزم یکی طبیعی یکیو سزارین

عروس دایی شوهرم طبیعی اورد .دوقلو کیسه جدا داشت

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری