کسی زایمان طبیعی کرده رازی باشه؟؟

۸ پاسخ

بله راضی بودم درسته بالاخره زایمان هستش و درد طبیعی بیشتر اما دومی خدابخواد دلم میخواد طبیعی باشم چون بعد زایمان دیگه هیچ دردی نیس و راحت می‌پریدم 😄 اما سزارین ها بعد زایمان تازه دردهاشون و بخیه و...

بله من زايمان قبليم طبيعي بود ، و اين يكي هم طبيعي اگه خدا بخواد

بله من قبلی طبیعی بودم بدون اپیدورال و ماما همراه و این حرفا بیمارستان هم خصوصی نبود این یکی ام انشالله طبیعی باشه

اره منم اولی رو طبیعی زایمان کردم و راضی بودم چون بعدش خیلی راحت بودم از همون لحظه بعد زایمان خودم کارامو میکردم و هیچ دردی نداشتم
تازه شخصی و اینام نرفتم ن ماما همراه هیچی
زایشگاه هم زایمان کردم و خوب بود

من دوتا طبیعی اوردم خداروشکر که سزنشدم

منم طبیعی بودم راضی ام
دومی رو هم میخوام طبیعی بیارم

اره من ماه اخر پیاده روی و روزی یک لیوان تخم شربتی بخور من دوتا زایمان طبیعی داشتم هرکدوم نیم ساعت تو زایشگاه بودم خداروشکر

ماه اخر روزي ١ ساعت حداقل پياده روي داشتم
و خداروشكر زايمانم خوب بود

سوال های مرتبط