بله راضی بودم درسته بالاخره زایمان هستش و درد طبیعی بیشتر اما دومی خدابخواد دلم میخواد طبیعی باشم چون بعد زایمان دیگه هیچ دردی نیس و راحت میپریدم 😄 اما سزارین ها بعد زایمان تازه دردهاشون و بخیه و...
بله من زايمان قبليم طبيعي بود ، و اين يكي هم طبيعي اگه خدا بخواد
بله من قبلی طبیعی بودم بدون اپیدورال و ماما همراه و این حرفا بیمارستان هم خصوصی نبود این یکی ام انشالله طبیعی باشه
اره منم اولی رو طبیعی زایمان کردم و راضی بودم چون بعدش خیلی راحت بودم از همون لحظه بعد زایمان خودم کارامو میکردم و هیچ دردی نداشتم
تازه شخصی و اینام نرفتم ن ماما همراه هیچی
زایشگاه هم زایمان کردم و خوب بود
من دوتا طبیعی اوردم خداروشکر که سزنشدم
منم طبیعی بودم راضی ام
دومی رو هم میخوام طبیعی بیارم
اره من ماه اخر پیاده روی و روزی یک لیوان تخم شربتی بخور من دوتا زایمان طبیعی داشتم هرکدوم نیم ساعت تو زایشگاه بودم خداروشکر
ماه اخر روزي ١ ساعت حداقل پياده روي داشتم
و خداروشكر زايمانم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.