سلام
خانومای باردار، شما هم دل پیچه میگیرین؟

۳ پاسخ

اره خیلی بده 😬

اره مخصوصا بعد مصرف شیاف پروژسترون
و وقتی شکم محترم کارخونش کار نمیکنه اعتصاب کرده😐

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری