خانومای باردار شما روزه میگیرین؟؟ 😐🥴

۱۹ پاسخ

نه😐😂

من از اولین روز گرفتم تا الان انشاالله یک ماه کاملو میگیرم🥰❤اصلا چیزی نمیتونم بخورم در طول رو میگم پس چرا روزه نشم

شوخی اکی🙄🙄

نه .... توانایی شو ندارم

نه نمیشه که

نهههه چرا باید روزه بگیرم که باعث و بانی جنین و خودم هم بشم؟
باردار تحمل گرسنگی نداره
روزه هم براش واجب نیس

حالتون خوبه؟

بشین بشین نخواس صواب کنی کباب بشی😂

نه عزیزم من تو بارداری روزه نمیگیرم ولی تو شیردهی میگرفتم

من کم خونی دارم بعد آسپرین در طول روز مصرف میکنم برای خونرسانی به جنین دکتر گفت نباید بگیری

سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1

اصلااا

نه دکتر گف نگیر

نه عزیزم چون وزن گیری دخترم با ماه رمضان یکی شده
شاید اگ پنج شش ماه میبودم یکم میگرفتم

من روز اول گرفتم و مردم و زنده شدم
دیگ نمیگیرم بعدا قضاش و میگیرم ان شالله

سلام نه متاسفانه درست نیست تو دوران حاملگی روزه بگیری

😐😐😐

بو اتو بروژو دبی؟؟

نه
دوست داشتم ولی دکتر گفت نگیر 😑

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان غزل مامان مامان غزل روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری