واقعا اونی که روزه میگیره مادر نیست
هیچ حرفی برای گفتن ندارم خداحلال کرده روضه نگرفتنوبرامون
چرا باید یه مادر همچین حماقتی بکنی 😳
میدونی چه ظلمی یه خودت و بچه ات میکنی؟
میدونی کلیه هات چه فشاری رو تحمل میکنن؟
میدونی ممکنه باعث دفع پروتئین بشه و زایمان زودرس و هزارتا مشکل دیگه !!!
نکنین این کارا رو😒
من نمیگیرم
عزیزم تلگرام گروه خانومانه زدیم اگه دوست داشتی آیدی بده دعوتت کنم
من ک همش گشنم میشه واقعا اذیت میشم حتی غذامو دیر بخورم
من می گیرم😊
هیچ کس چون در بارداری مجاز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.