خانمای اهوازی نظرتون درباره دکتر شجاعی چیه ؟

۴ پاسخ

خوب نیس سه ماه زیر نظرش بودم
اصلا توجه نمیکنه و تایم ب شدت طولانی
۵/۶ساعت
توجه اصلا نمیکنه و خیلی چیزای الکی رو گنده و وحشتناک جلوه میده در صورتی ک اصلا ایطور نیس
من ۴هفتم بود بش گفتم چهارهفتم گفت بیا سونوت کنم سونو کرد ساک بارداری ندید
درجا گفت احتمال خیلی زیاد خارج رحم گذاشت من سکته کنم
در صورتی ک من هفته بعدش جای دیگه سونو دادم دوقلو بودن و هردوشونم قلبشون تشکیل شده بود
بعدم هماتوم گرفتم اسپرین مصرف میکردم اسپرینمو ک نباید اصلا قطع بشه رو نهایت ۲/۳روز رو قطع کرد ب مدت۶هفته و من یکی از جنینام بخاطر خون رسانی قلبش ایستاد
و کلا دیگه پامم نذاشتم اونجا و الان زیر نظر الهام لک هستم و خداروشکر تا اینجا راضیم

شماره‌ای ازش ندارید؟ میخوام هزینه داپلر رو بپرسم ازش

نمیشنامش اسمش نشنیدم تا حالا من

خیلی دکتر کار بلد و خوبیه.
بارداری های پر خطر رو از، شهرهای دیگه ارجاع میدن پیشش

سوال های مرتبط

مامان جوجه ام🥹🤍 مامان جوجه ام🥹🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد روزهای ابتدایی تولد