خانمای اهوازی پیشنهادتون برای دکتر وزایمان چیه؟

۲ پاسخ

من پیش ماهرخ ابوعلی بودم زایمان اول خیلی راضی بودم الانم زیر نظر خودشم دکتر فرحبخش هم عالیه

سلام اگرمیخوای سزارین کنی من بارداری اول پیش مژگان براتی بودم خیلی ازعملم راضی بودم الان برابچه دوم هم رفتم پیشش کارش خیلی دقیق ودرسته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۶ ماهگی