اینم نتیجه ازمایش قندم که امروز انجام دادم

تصویر
۲ پاسخ

یذره قندای ی ساعت و۲ساعتت بالاس ولی جای نگرانی نیست انشالا یذره رعایت کنی میاد پایین

چه زود دادن چه خوب
من دیروز دادم گفتن ۲۰جواب

سوال های مرتبط

مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱۲ ماهگی
مامان فسقل🐣 مامان فسقل🐣 ۶ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی