خانما من سوزش معده دارم بنظرتون چرا؟؟

۲ پاسخ

رفلاکسه دیگ فشار میاد ب معده و مری، عادیه

برامنم همینه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی