۶ پاسخ

شیر پاستوریزه هرازگاهی ولی محلی دوس ندارم

من عاشق شیرم

نه نخوردم خیلی وقتهه

ن پروتیین گاوی حساسیت داشت دیگه نخوردم کلسیم میخورم

نه والا دوس ندارم

من زمستون ها میخورم اما تابستون گرمه دوست ندارم شیر

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی