۹ پاسخ

ادم باید دیوانه باشه ببخشید

تصمیم دارم بگیرم انشا الله

منکه غذای روزانه ک درست میکنمو میخورم میوه هم اگ چی بشه بخورم دخترم خیلی شیر نمیخوره کلا اگ دوبار یا س بار در روز شیر بخوره میخام روزه بگیرم

تا وقتی شیر میدی روزه واجب نیست
شیرت خشک میشه عزیزم

گلم بین افطار تا سحر،میوه چنتا بخور، غذا های آبکی برا افطار،گوشت حتما بخور حتی مقدار کم، میتونی با خرما و مغذیجات و پودر نارگیل توپک درست کنی و بخوری، یهو روهم روهم چیز نخور کم کم بخور،آب سرد اصلا نخور،روزه رو با خرما و آب‌جوش باز کن..

راستش باوجود اینکه خیلی دوس دارم روزه بگیرم اما نمیگیرم
چون همینجوری با شیردهی و کم خوابی ضعیف شدم چه برسه بخوام روزه بگیرم 🫠
خدا واجب نکرده دیگه، ان شاءالله بعدا قضاشو میگیرم

من آجیل و ۴مغز میخورم بدنم میریزه بیرون، برا همین بیشتر پروتئین میخورم و غلات بخاطر انرژیش
مکمل هام رو هم میخورم
چندروزی از ماه قبل رو همینطوری روزه گرفتم خوب بود خداروشکر

من نمی‌گیرم پسرم خیلی اذیت می‌کنه ضعیف میشم

من ک نمیگیرم بدنم ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری