مامانا دخترم ۲۰ روزش سرما خورده
چیکار کنم؟

۳ پاسخ

متخصص باید بکه

ببرش دکتر سرخود دارو نده.منم دخترم همین حدودا بود سرماخورد بردم دکتر

اگه سرماخوردگیش در حد یه آبریزش بینی و ترشح چشماشه می‌تونی یک چهارمی قرص سرماخوردگی بزرگسالان رو یک چهارمشو فقط با شیر هم بزنی بدی بخوره فوری خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی