۹ پاسخ

اره گوشش نازک حتما سوراخ کن من دوماهگی سوراخ کردم دخترم خیلی گریه کرد

دخترم ۸۰ روزش بود که سوراخ کردم و بعد خیلی پشیمون شدم.بزار بچه یکم جون بگیره بزرگتر شه

نه هرچی زودتر بهتره ولی گوشوار حلقه ای بکنید گوشش میخی اینا نکنید که اذیت میشه
حلقه ای هم کوچولوهه هم تا بچه هست نمیتونه دست ببره سمت گوشش که بگی یهو گوشوارش بکشه یا دست کنه توش

من فردا میخام سوراخ کنم تا حالا وقت نشد بعدم بچم خیلی بیقراره دلم نیومد ولی دیگه فردا میخام سوراخ کنم
دختر عموم دخترش 3روزش بود سوراخ کرد
مشکلی نداره اصلا چیزی نیست ک درد نداره اونقد

نه اتفاقا
خیلی زمان خوبیه

گناه داره بابا بزار بزرگتر شه

نه چه اشکالی من دخترم هفت روزش بود گوشش را سوراخ کردم

زود نیست؟

منکه دلم نمیاد هنوز.گذاشتم بزرگ شه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
سحـــــــــــر سحـــــــــــر قصد بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی