شیر خشک توی سیسمونی چی خوبه؟

۵ پاسخ

هیچی نمیشه بگیری
شیر خشک رو دکتر باید برا بچه بنویسه
چون نه مدلشو میدونی نه مقدارشو

صبر کن روز زایمان دکترت بگه چی بگیری

من نان گرفتم

نه منظورم اولش چی بگیریم خوبه؟

تو سیسمونی که نمیشه بگیری . باید کد ملی بدی

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۲ ماهگی