من برا پسرم اپتامیل گرفته بودم اون زمون میگفتن طعمش نزدیک به شیر مادره
چون شیر خودمم میدادم اونم کمکی گرفتم الان از شیرای جدید خبر ندارم باز با دکتر مشورت کن
ببلاک خوبه هضمشم راحتع
نان واسه بچهای. زیر ۳کیلو.
من نان یک گرفتم
من نان گرفتم
نان خیلی چربه بچه یبوست میگیره بهترین شیربیومیل براکولیک وریفلاکس عالیه
زیر نظر پرشک بگیر گلم
من نان خریدم
نان ۱ فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.