۵ پاسخ

برو دکتر، استرس هم نگیر خیلیا لکه بینی داشتن من زنداداشم داشت خوب شد.

نگران‌نباش برو زایشگاه بیمارستان چک میکنن،من چند بار اینجور شدم ولی چون لک قهوای بود گفت فشار به خودت اوردی
ولی قرمز بیشتر کنترلت میکنن

لک قهو ه ای؟

یه دکتر برو عزیزم

سلام عزیزم نه من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری