حتما کار کردی و به کمرت فشار اوردی فقط استراحت کن و به پهلوی چپ دراز بکش
استراحت شباف پروژسترون فقط
هماتوم پشت جفت منم بارداری قبل داشتم شیاف بزار ۲و۳روزه اوکی میشی
عزیزم برو بیمارستان. امروز و فردا فرقی ندارع چون چند روز تعطیله. بری بیمارستان خیالت راحت میشه . استرسش بیشتر آسیب میزنه بهت
در سه ماهه دوم خوب نیست. برو بیمارستان فقط نذار انگولکت کنن. خواهر منم سه ماهه سوم لکه بینی داشت دوسه روز بیمارستان تحت نظر نگه داشتن بعدش خوب شد مرخص کردن
باید فوری بری بیمارستان
اگه قهوه ای و کم باشه اکثرا عادیه ولی باز به دکتر بگید خیالتون راحت شه.
هیچ نشونه ای نیست سریع برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.