۱ پاسخ

اگر رفلاکس داره بیومیل ای آر خوبه البته به هر بچه یه شیر خشک میسازه

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و سوگند مامان مهدیس و سوگند ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان فاطمه و زهرا مامان فاطمه و زهرا ۶ ماهگی