۱۱ پاسخ

به منم گفتن دختر .... بازم ۱۵ هفتگی یا ۱۸ هفتگی دوباره برا تعیین جنسیت برو

خدارو شکر عزیزم جنسیت بهت نگفت گلم

اومدی نتیجه بهمون اعلام کن گلم

انشااله اول که صحیح سالم باش انشالله اون چیزی که دلت میخواد بشه فقط از خدا بخواه که سالم باش 💞

انشاءالله که سالم باشه نی نی

الان زودنیس برای انتی ؟

سونوی چی؟؟

ای جانم انشالله همه چیز عالیه 🥹♥️😘

انشالله با خبرای خوب برمیگردی😘

ان شاالله نی نی صحیح و سالم باشه 😍

🤲🏻الهی ک سالمو سلامت باشه نی نیت

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته پانزدهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری