بچها با چهار میلیون اسپرم باید حتمان ivfکنم

۵ پاسخ

من کهذازو اسپرمیه تو سیکل ای وی اف هستم

اواریکوسل داره؟گرید چنده؟دارو بخوره حل میشه

آره عزیزم ولی گرده لقاح نخل پیدا کن اصلش با عسل محلی مخلوط کن روزی یه قاشق مربا خوری بهش بده تا اسپرم هاش قوی بشه

بالای 20میلیون طبیعیه

4 میلیون خیلی کمه طبیعی باردار نمیشی

سوال های مرتبط

مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری