میشه شیاف واژن رو با انگشت گذاشت

۶ پاسخ

اره من همیشه با انگشت میذارم فقط حتما دستکش دستت کن،دستکش فریزری بگیری هر دفعه یکی دستت کن و بذار که عفونت نگیری

آره ولی دو بند انگشت بیشتر نه

بله.

آره ،من میزاشتم
قبلش تمیز بشور

اره هرچی. انگشتت میره داخل هول. بده

اره قشنگ فشار بده

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری