۳ پاسخ

تا 4 روزم طبیعیه نگران نباش

سلام لازم نیست چیزی بدین به بچه نوزاد تا یه هفته هم طبیعی ک شکمش کار نکنه و خیلیم خوبه که دیر ب دیر کار کنه

پی لاکت مال اسهال و رفلاکس خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرطلای مامان مامان پسرطلای مامان ۳ ماهگی
مامان قندعسل👶🩵 مامان قندعسل👶🩵 ۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۷ ماهگی