۴ پاسخ

چقد همتون بامنه پریودتون ایشالله همگی مثبت شیم🥹❤️

منم ریحان جان مثل توام خیلی خفیف بعضی وقتا زیردلم درد میگیره ،تم وزم چنبارترسیدم یکم کمرم اولش درد گرف بعد خوب شد

منم ۲ روز دگ پریودمه
کمرم درد میکنه
شام بندری خوردم حالا حالت تهوع دارم و اسهال
خداکنه از علائم بارداری باشه😭

دوروز بعد موعود بزن ببین چیه

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری