كى شيرخشك هيپ ميده بچش؟؟ راضى هستين؟؟

۳ پاسخ

هیپ عالیه من ماه های اول ک شیرم کم بود واسه پسرم گرفتم ک متاسفانه بخاطر حساسیت ب پروتئین‌گاوی بهش ندادم و کلا دیگه شیرخودمو فقط میخوره.اما درکل هم مزه اش خوبه و هم‌وزن دهیش.

عالی بود خواهرم میداد ولی الان خیلی کم یابه

من ک تا ۶ ماهگی کمکی میدادم بد نبود

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ ۲ سالگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد