سلام خانما منم بالاخره زایمان کردم

۱۰ پاسخ

مبارکه عزیزم خوشقدم باشه

بسلامتی عزیزم

مبارک عزیزم خوش قدم باشه

مبارکه

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک.دعاکن منم دردم بگیره😥

مبارکه خوش قدم باشه
سزارینتون خوب بود ؟
فقط هردو ساعت شیاف دیکلوفناک 100بزارین که اصلا اذیت نشین منم همین کارو کردم

به سلامتی و دل خوش عزیزم
خوش قدم باشه ❤️

خداروشکر عزیزم برای ماهم دعا کن بسلامتی بچمونو بغل کنیم

وای مبارک
عزیزم سزارین یا طبیعی؟ الان چن ساعت؟

به سلامتی عزیزم
برا ماهم دعا کن به سلامتی زایمان کنیم 🤲

سوال های مرتبط

مامان آینور🩷 مامان آینور🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان دیار♥️😘 مامان دیار♥️😘 ۴ ماهگی