سلام خانما منم زایمان کردم بالاخره...

۴ پاسخ

عزیزم مبارک باشه طبیعی؟؟؟ یا سز؟؟؟
من طبیعی هستم درد دارم رفتم دکتر گفت امشب درد شدید شد بیا نشد صبح بستری میشم

مباارکه و‌ب سلامتی ان‌شاءالله برامنم دعاکن لطفا

بسلامتی عزیزم قدمش پر از خیروبرکت

ب سلامتی مبارکه قدمش پر خیرو برکت باشه براتون

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان دیار♥️😘 مامان دیار♥️😘 ۴ ماهگی