۶ پاسخ

مبااارک

ماشاالله خداروشکرمنم یک ماه دیگ دارم برام دعاکن

مبارکه عزیزم میشه تجربتو بگی

ماشالله

مبارکه به سلامتی ودل خوش..طبیعی یا سزارین..چند هفته بودی

طبیعی ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان ساحل وسامیار مامان ساحل وسامیار ۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا 👼 🩵 مامان فرشته خدا 👼 🩵 ۹ ماهگی
مامان آینور🩷 مامان آینور🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۴ ماهگی
مامان الوین و ادوین مامان الوین و ادوین ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین💞 مامان ماهلین💞 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۷ ماهگی