درد واژن تو ۳۰ هفته واسه چیه؟

۶ پاسخ

منم دارم ولی وقتی فقط تکون میخورم میگن بخاطر رشد بچس و اینکه چون سرش پایینه شاید بریچ بودن درد نمیکرد

بچه داره میاد پایین

منم دارم‌خواهر
هم درد واژن هم درد زیر دل
شبا تا صب خاب ندارم
حتی ازین پهلو ب اون پهلو شدنی انگار سیخ میکنن زیر دلمو
انقد ک سنگینه و تیر میکشه
فک نمیکردم اخراش انقد سخت باشه🥴

وای منم دارم به زور راه میرم

رحم سنگین میشه فشار میاره لگن و واژنت. از این، به بعد بچه بزرگتر مبشه دردشم بیشتر

منم دارم ،میگن بچه پایینه🤷‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان بیمه امام حسینه مامان بیمه امام حسینه هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی