علت درد واژن تو این هفته چیه ؟؟؟؟

۲ پاسخ

مبگن بخاطر بالا رفتن جریان خونه
و اگرم بچتون سفالیکع احتمالا سرش به لگن و استخوان واژن فشار میاره
من اوایل بارداری بودم
اواسط خوب شده بودم
مجددا از هفته ۳۰دوباره درد وحشتناک وازن داشتم در حدی که از دسشویی فرنگیم استفادع میکردم باز درد داشتم فقط با استراحت یکم اروم میشد

طبیعیه من الان چند هفته س که دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان بیمه امام حسینه مامان بیمه امام حسینه هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی