سلام مامانا آب دور جنین برای من ۸ بود خیلی کمه نه؟؟

۳ پاسخ

اگ زیاد باشه ممکنه کیسه آب پاره بشه ، ولی الان ک کمه خطرناکه خدایی نکرده یهو ختم بارداری بهت میدن .
بهترین گزینه شربت آبلیموعه درست کن یه پارچ بزار کنار هر یکساعت یه لیوان بخور چون شربت آبلیمو باعث میشه جنین تو رحم مادر ادرار کنه و همین باعث افزایش آب دورش میشه

آب جوشیده سرد شده بخور کلا
آب هندونه زیاد بخور ،دلستر تلخ زیاد بخور
اینا اب دور بچه رو زیاد میکنه

از هشت به بالا باید باشه اره

سوال های مرتبط

مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری