۷ پاسخ

منکه روزی ۳ تا رو میخورم حتما
چیزیمم نشده
طبع گرمش هم مسخره هست
چون اول که هفته ات رفته بالا دوم اینکه چقدر غذاهای دیگه ک میخوریم سرده
خنثی میشه

نه عزیزم بخور

شاید یخورده شکمت شل بشه من که میخورم شکمم شل میشه مشکل دیگه ای نداره نوش جونت

نه عزیزم هرچی دلت میخوادبخور

وای نه بابا شوهرم جعبه‌ای گرفته بود هرروز راحت 8-9تا می‌خوردم😂

اره بخور

گلابی مثه انبه طبع گرم و تر داره زیاده روی تو خوردنش نشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی