خانما کسی پیش دکتر زهرا اسلامیان میره؟خوبه؟

۳ پاسخ

عزیزم شما آخرش پیش کی رفتی؟رفتید پیش اسلامیان ؟!

منم پیش ایشون بودم

سلام، من دو سه هفته است میرم پیشش،بدی نیست،

سوال های مرتبط