۱۳ پاسخ

عزیزم مطب دکتر مالایی تو ساری دقیقا کجاست؟شما پیشش رفتی راضی بودی؟

خانوم باردار اهل ساری بیان داخل گروه

https://rubika.ir/joing/JJHHJDCH0DMOOVBPTNQJDMOIRTUHAVOW

خانوم باردار ساری بیان داخل گروه

https://rubika.ir/joing/JJHHJDCH0DMOOVBPTNQJDMOIRTUHAVOW

خدا خیرش بده عالیه عالیییی
ینی من تو اون ۹ ماه دیوونه کردمش و هر ثانیه زنگ میزدم بهش نمیومد هم میگف برو فلان بیمارستان و پیگیرم بود خیلی دستشم سبک سبک هست و بخیه هم عالی زد واسم
حتما برو پیشش ضرر نمیکنیااااا
خیلی مهربون خوش برخورد و خوبه خیلی دوسش دارم مثل دو تا رفیق بودیم با هم خیلی دلداریم میداد اونروز زایمان 🥹شوخی میکرد باهام

دکترخودم بود.عالیه
همینکه جواب تماس و پیامتو میده یه دلگرمیه.خیلی خوب و خوش اخلاق و حرفه ای و با دقت و سرعت عمل بالا تو عمل

دکترش عالیه دستشم سبک هز موقع هر ثانیه زنگ میردم جواب منو میداد بهترینه

سزارینی بودم.

البته چند نفر از دوروبریام فقط واسه زایمان سزارین رفتن پیشش میگن اوکی بود، برا طبیعی هم که فقط اخر که بچه میاد بیرون هست

من برای ازمایشات و تست قبل بارداری رفته بودم پیشش راضی نبودم، برای مریضاش وقت نمیزاره چون سرش شلوغه😊 با عجله میخواد پیش ببره، از ی طرف داشت از من تست پاپ اسمیر میگرفت از طرف دیگه مریض دیگ اومد تو داشت با اون صحبت میکرد،شاید تو بیمارستانای دیگه که میره بهتر باشه

سلام عزیزم من که نمیشناسم

نشنیدم اسمش و

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی