بیا داخل گروه ماله مامانی باردار ساری هست
اره من میرفتم دکتر خوبیه اما فقط بدیش اینه ن منشی ن دکتر شمارشونو نمیدن زنگم بزنی جوابتو نمیدن
دکتر خوبیه ولی من که قبلا میرفتم پیشش خیلی شلوغ بود باید کلی نوبت میشستم
دکترت کیه؟دکترخوبیه معروفه
من یکی دو بار رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.