مقعدی بزارم یا واژینال

تصویر
۱۷ پاسخ

مقعدی بهترع

عزیزم سونو واژینال انجام دادن یا از روی شکم

من واژینال میذارم

سلام
فرقی ندارهه، فقط واژینال کثیف کاری میشع، اما مقعدی نه...
اما اگع لک یا خونریزی داری حتما مقعدی بزار...

فقط مقعدی راحتره و جذب میشه اما واژینال زود میوفته خوب جذب نمیشه و میگن تحریک میکنه دهانه رحم پس مقعد بهتره

مقعدی

مقعد شبی یدونه

مقعدی بهتره

ب من گف بزار واژینال

دکترت چی گفته اونو انجام بده من که مقعدی میزارم چون دکترم گفته

جلو بزار

روش نوشته واژینال

هرکدوم. راحتری

فرقی نداره

مثل شیافت منه من مقعدی میزارم

من واژینال میزارم

این براچی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری