من زایمان کردم ۳۸هفته و۲روز

۱۴ پاسخ

بسلامتی و دل خوشی مبارک باشه لطفا برای منم دعا کن

مبارک باشه عزیزم قدمش پراز خیر و برکت

مبارکه عزیزم انشاالله قدمش پر خیر و برکت باشه براتون 🙏

مبارک باشه گلم برا همه ماهم دعا کن بسلامت خوشی بغل بگیریمش

مبارکه عزیز

عزیزم از تجربت بگوو..چطور بود. دولتی یا خصوصی؟

چجوری بود زایمانت؟

چند کیلو بود مبارک باشه عزیزم

بسلامتی

به سلامتی قدمش مبارک باشه 😍

مبارک باشه 😍

از تجربت بگو

مبارک عزیزم نی نیت چندکیلوبود؟

بسلامتی عزیزم طبیعی یا سزارین؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی